שגרירת ישראל בבריטניה: "המפגינים הפלסטינים לא הצליחו להשתיק אותנו"

המהדורה המרכזית No Comments on שגרירת ישראל בבריטניה: "המפגינים הפלסטינים לא הצליחו להשתיק אותנו"

לאחר התקרית בה היא נראתה נחלצת מעשרות מפגינים פלסטינים זועמים, שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי שוחחה עם 'קול חי': "האירוע התקיים למרות ניסיונותיהם להשתיק אותנו ואני כנציגת ישראל השמעתי את קולנו באחת האוניברסיטאות החשובות בעולם"

לונדון צילום: Nati Shohat/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Nati Shohat/Flash90

שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על רקע הסרטון שהופץ בו היא נראית מפונית במהירות למכוניתה כשברקע עשרות מפגינים אנטישמיים זועמים: "בריטניה היא מעוז של אותם ארגונים בגלל שיש כאן קהילה פלסטינית הגדולה, אבל זה לא ירתיע אותנו. האירוע התקיים למרות ניסיונותיהם להשתיק אותנו ואני כנציגת ישראל השמעתי את קולנו באחת האוניברסיטאות החשובות בעולם".

לדבריה, מהסרטון ניתן להתרשם כאילו היא הוברחה מהמקום אך זו טעות: "זאת טעות, לא רק שלא קיצרתי את שהותי שם אלא הארכתי. יש נוהל אבטחה ברור שכל אישיות מאובטחת לא שוהה בכל מקום זמן רב מדי אחרי שמסתיים אירוע, המטרה היא תמיד להתפנות מהשטח במהירות האפשרית. הייתה הפגנה והייתה אווירה מאוד אלימה, אבל כאישיות מאובטחת אלה החיים שלי מאז שהגעתי ללונדון. תמיד מתפנים למכונית במהירות, זה נוהל אבטחה בסיסי".

עוד הוסיפה: "בבריטניה יש היום ממשלה מאוד אוהדת לישראל, ראש הממשלה בוריס ג'ונסון הוא ידיד גדול של ישראל. גם חברי הממשלה שלו אנשים מאוד חיוביים. אחת הדוגמאות היא איך שהם יצאו להגנתי אחרי התקרית הזו באוניברסיטה, כולל הודעות פומביות וטלפונים אישיים אלי מחברי הממשלה. זה לא היה בעבר. עוד לא ראינו ממשלה בריטית שכל כך מחבקת את מדינת ישראל. גם במבצע שומר החומות הם היו לצידנו".



0 תגובות